PDA

View Full Version : full flash file for nokia 3650

cheekygirl23
03-11-2005, 04:30 PM
hi

can anybody help me for my nokia 3650? hindi ko na alam ang gagawin ko at ngayon ang cp ko hindi ko na magamit kasi namatay na sya at hindi na rin sya nag oon! ano gagawin ko? pls kong sino mang may alam ng falsh files sa nokia 3650 pls help me naman oh! :-(

thanx....

NokDoc
03-11-2005, 04:52 PM
Hi Miss/ Mr. CheekyGirl23,

Om te beginnen, die Nokia 3650 is hoogstwaarschijnlijk een dct4 type, hetgeen betekent dat deze vraag op de verkeerde plek is gepost.

Klein foutje, geen probleem, ik zal hem voor je verhuizen naar de correcte sectie.

Daarnaast is er het probleem dat er niet veel mensen zijn die kunnen lezen wat jouw probleem eigenlijk precies inhoudt.

Om zulk soort problemen te kunnen omzeilen hebben we hier regeltjes welke o.a. vermelden dat eenieder lid geacht wordt om minimaal in het Engels te communiceren.

Aanvullend, of ter verduidelijking mag men tevens in een andere taal e.e.a. gebruiken, doch het nut dient dan louter en alleen als verduidelijking op het Engelse gedeelte van je vraag.

Ik hoop dat dit antwoord afdoende is om aan te kunnen tonen dat niet het feit dat we regels hebben, maar het practische idee dat deze regels zijn ontstaan uit het idee om eventueel voorkomende problemen te kunnen uitsluiten in de toekomst.

Bedankt voor het begrip, en nog een zeer plezierige tijd toegewenst op dit forum.

NokDoc

NokDoc
03-11-2005, 04:59 PM
Hi again,

My excuse for the earlier reply:

We don't have rules since we wanted them, although while we appearantly needed them.

NokDoc

mestrini
03-11-2005, 05:28 PM
@Nokdoc

when to? the translation? :razz:

NokDoc
03-11-2005, 05:46 PM
@Nokdoc

when to? the translation? :razz:

Hi,

Translation: 'Why I think using English is better...'

NokDoc