PDA

View Full Version : member form Brazili and chili

zafarjanjua
06-02-2003, 05:36 PM
Brazilian

Hello afiliado

Eu sou Zafar Janjua Estes dia eu trabalho em tdma nokia móve eu ajudo por nokia 252 e 282.
Problema:

1. 282 havendo nomeando problema quando eu tento ativar cifra* #369 #no programação aceitou either usando segund programing também 3001 #12345 #pálid tela aflora faz algum corpo há solução e eu também necessitar pinout de 282 jogos.

2. 252 quando estes jogo vem dentro digita somos e algum mensagem recebi em estes jogo envelop em secreen eeprom de estes ambienta demage e jogo ou ido até contato saque. Amavelmente conto solução de estes problema e conexão software se te hás e pinout de estes jogos.

Chili
Hello adepto
Yo soy Zafar Janjua Estos día yo trabajo en tdma nokia Mobile yo ayudo para nokia 252 y 282.

Problema:

1. 282 teniendo nombrando problema cuando yo activo cifra* #369 #ninguno código aceptó either usando segundo programing además 3001 #12345 #pálido pantalla aparece hace cualesquiera carrocería tiene solución y yo además necesitar pinout de 282 nokia.

2. 252 cuando estos juegos viene dentro digital área y cualesquiera mensaje recibido en estos juegos envelop en secreen aparecer eeprom de éstos sienta demage y juego vamos A contactar servicio. Amablemente ayudan solución de estos problema y software si Ud amablemente das vínculo y pinout de estos juegos.

NokDoc
06-02-2003, 06:17 PM
Ehm hello there.

English please.

Non English text will be removed from the forum.

NokDoc

zafarjanjua
06-02-2003, 06:22 PM
Hello member

I'm Zafar Janjua These day I work in tdma nokia Mobile I help for nokia 252 and 282.
Problem:
1. 282 having naming problem when I activate number * #369 #no code accepted either using second programing also 3001 #12345 #blank screen appears does any body has solution and I also need pinout of 282 nokia.

2. 252 when these sets comes in digital area and any message received in these sets envelop on secreen appear eeprom of these sets demage and set are gone to contact service. Kindly help solution of these problem and software if you kindly give the link and pinout of these sets.

zafarjanjua
06-02-2003, 06:25 PM
read it i am looking for help because i have quantity of set having this problem. especially 282

waiting for good response

Janjua