Hakan
05-08-2002, 12:28 AM
MERHABA ZEYNEL...
BEN DE FORUMA KATILANLARDAN BİRİYİM BİLDİĞİM KADARI İLE 3210 722 A PAKETTİN İÇİNDE TÜRKÇE BULUNMAKTA... AMA BEN BİR TÜELÜ ÇALIŞTIRAMADIM O FLASHI... İNGİLİZCEM AZ OLDUĞU İÇİNDE DERDİMİ PEK ANLATAMIYORUM.... BEN BERGAMA İZMİRDENİM YA SEN NEREDEN PASLAŞTIĞIMIZ BAŞKA ARAKDAŞLARDA VAR YARDIMCI OLABİLİRSEM SEVİNİRİM...
HAKAN TIRPAN
BERGAMA / İZMİR
www.nokia-dahisi.com
BEN DE FORUMA KATILANLARDAN BİRİYİM BİLDİĞİM KADARI İLE 3210 722 A PAKETTİN İÇİNDE TÜRKÇE BULUNMAKTA... AMA BEN BİR TÜELÜ ÇALIŞTIRAMADIM O FLASHI... İNGİLİZCEM AZ OLDUĞU İÇİNDE DERDİMİ PEK ANLATAMIYORUM.... BEN BERGAMA İZMİRDENİM YA SEN NEREDEN PASLAŞTIĞIMIZ BAŞKA ARAKDAŞLARDA VAR YARDIMCI OLABİLİRSEM SEVİNİRİM...
HAKAN TIRPAN
BERGAMA / İZMİR
www.nokia-dahisi.com