PDA

View Full Version : türkçe



Hakan
05-08-2002, 12:28 AM
MERHABA ZEYNEL...
BEN DE FORUMA KATILANLARDAN BİRİYİM BİLDİĞİM KADARI İLE 3210 722 A PAKETTİN İÇİNDE TÜRKÇE BULUNMAKTA... AMA BEN BİR TÜELÜ ÇALIŞTIRAMADIM O FLASHI... İNGİLİZCEM AZ OLDUĞU İÇİNDE DERDİMİ PEK ANLATAMIYORUM.... BEN BERGAMA İZMİRDENİM YA SEN NEREDEN PASLAŞTIĞIMIZ BAŞKA ARAKDAŞLARDA VAR YARDIMCI OLABİLİRSEM SEVİNİRİM...

HAKAN TIRPAN
BERGAMA / İZMİR
www.nokia-dahisi.com

zeynelkutlu
05-08-2002, 08:08 AM
merhaba hakan sana her konuda yardımcı olmaya çalışırım
bende sivas gürün den im
3210 v7.28 flash'ı ben yukledim turkce var ve gayet güzel çalışıyo ama tek sorun 51 nolu melodiye gelince telefon kilitleniyo ve birde seçtiğin melodi yerine başka melodi çalıyo telefon gelince ben sana linki vereyim

http://nokiafree.org/forums/t4378/sfc7aafe43ad8aa8aeb554125ffbe5b92.html
burdan en alttaki mesajın 2 üstü download it yazıyo ordan alabilirsin gene alamazsan bana mail at sana maille yollayayım
diğer arkadaslarlada tanışmak isterim
görüşmek üzere

Hakan
05-08-2002, 11:09 AM
merhaba zeynel,
3210 728 de extra ilaveler neler bunu bana bildirebilmisin...
hakan